torsdag, maj 03, 2007

Vi kommer att dö samtidigt

Här sitter jag ensam. Jonas är ute och jagar efter ett begagnat PS2 i Tyringe. Har skrivit färdigt det jag ska till polymerprojektet och känner mig riktigt nöjd med mig själv. Men än så är det ingen vila. Jag har ju ett projekt till som jag ska skriva på.. och helst till på måndag! Nej, inte helst. Det ska vara klart till på måndag. När jag nu ska hinna med det vet jag inte.

"Det kommer att ordna sej
det gör det alltid
Jo det löser sej
så brukar det bli
det kommer fixa sej tillslut
det är inget tvivel om
fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån
det ordnar sej... "
-Timbuktu

Här kommer lite bilder från helgens bravader, avslutningssittning med spexet. Och till min fasa så var det toga-tema. Men det visade sig inte vara så farligt trots allt. Jag var inte den enda som slängde på mig ett lakan 10 minuter försent. Men planering är ju mitt andra namn..särskilt när det gäller fester*not* Annars är jag faktiskt inte så dålig på att planera.

(pricka en mage och du får se på fler bilder^^)

Inga kommentarer: